Ι.Δ.Ε.Α.-Δωρεά ρούχων «Χέρι με Χέρι»-22η εξόρμηση-15/12/2012

Κωδικός δράσης - 121215


ΙΔΕΑΤΗΣ
Δήμητρα Ψιμούλη / 6974096409 / dpsimouli@gmail.com

Σκοπός δράσης
Να χαρίσουμε ρούχα στους συνανθρώπους μας...που τα χρειάζονται. Ελάτε μαζί μας, να βοηθήσετε και να νοιώσετε τη χαρά της προσφοράς...βλέποντας στα μάτια αυτών των ανθρώπων, την ευχαρίστηση συνειδητοποιώντας...ότι δεν είναι μόνοι τους...αλλά υπάρχουν άνθρωποι...που τους σκέφτονται και νοιάζονται!!!...

Μέθοδος δράσης
To Σάββατο στις 15-12-2012, θα είμαστε στην πλ. Κουμουνδούρου από τις 12.00μ.μ – 2.00μ.μ…για να μοιράσουμε ρούχα σε ανθρώπους… που τα έχουν ανάγκη. Με ρούχα ή χωρίς… ελάτε και εσείς μαζί μας… να μας βοηθήσετε… σ’ αυτή την προσφορά μας!!!...

Οργάνωση δράσης

1.Αναζήτηση τοποθεσίας που θα γίνει η δράση - Δήμητρα Ψιμούλη.

2.Ρούχα πρόσφεραν

. Κύριος Παπακυριακού –Παγκράτι ( παραλαβή – παράδοση – Θεοδόσης Τζάνος).

. Κατερίνα Βάιτσα – Βριλήσσια ( παραλαβή-παράδοση – Κατερίνα Βάιτσα)

. Μαρία φύλακας Άγγελος - Περιστέρι ( παραλαβή – παράδοση – Μαρία φύλακας Άγγελος).

. Δημήτρης Παπαναστασίου –Αθήνα (παραλαβή – παράδοση – Δημήτρης Παπαναστασίου).

. Ελένη Κ. – Βριλήσσια ( παραλαβή – παράδοση – Ελένη Κ.).

. Ξένια Α. – Νέα Σμύρνη ( παραλαβή – παράδοση – Ξένια Α.).

. Stock από προηγούμενες δωρεές.


Κατηγοριοποίηση ρούχων  - Δήμητρα Ψιμούλη.

3. Δεν χρειάζονται χρήματα.

4. Χρειαζόμαστε έναν εθελοντή με αυτ/το, που θα φορτώσει από την περιοχή Βριλησσίων και να πάμε στον τόπο, που θα γίνει η δράση.


Απαραίτητα υλικά

Χρειαζόμαστε ρούχα ( καθαρά και όχι σχισμένα)

Αντρικά – Γυναικεία – Παιδικά – Παπούτσια –Κάλτσες – Εσώρουχα –

Κουβέρτες – Παπλώματα.

Θερμή παράκληση

να ξεχωρίζεται τα ρούχα, σε αντρικά – γυναικεία – παιδικά – σε ξεχωριστές σακούλες, χειμωνιάτικα – καλοκαιρινά. Στα παπούτσια σας παρακαλώ, να γράφετε το νούμερο, με ένα αυτοκόλλητο χαρτάκι ή με μαρκαδόρο στη σόλα.


Διεξαγωγή δράσης και συλλογή στοιχείων για τη διαφάνεια.


1. Μεταφορά υλικών προς το σημείο διανομής -  Θεοδόσης Τζάνος –

2. Εθελοντές διανομής – Δημήτρης Παπαναστασίου – Θεοδόσης Τζάνος – Δήμητρα Ψιμούλη - χρειαζόμαστε και άλλα άτομα… για να μας βοηθήσουν.

3. Υπεύθυνος καταγραφής οπτικοακουστικού υλικού –Δήμητρα Ψιμούλη.

4. Στην κατηγοριοποίηση των ρούχων – Δήμητρα Ψιμούλη.


Παρουσίαση Μεθόδου διαφάνειας Ι.Δ.Ε.Α.(Μ.Δ.Ι.) @www.idea.org.gr - 18-12-2012


Επειδή δεν χρησιμοποιούνται χρήματα… το μόνο που χρειάζεται… είναι φωτογραφίες από τη δράση.

                                 ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ – ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ  ΔΡΑΣΗΣ

Κωδικός δράσης - 121215

ΙΔΕΑΤΗΣ - Δημητρούλα Ψιμούλη.

Εργασίες εθελοντών: - Ποιός συμμετείχε και τι έκανε στην πραγματικότητα.

. Αναζήτηση και εύρεση τόπου δράσης – Δημητρούλα Ψιμούλη.

. Αναζήτηση υλικών που χρειάζονται – Δημητρούλα Ψιμούλη.

. Στην κατηγοριοποίηση των ρούχων – Δημητρούλα Ψιμούλη.

. Εθελοντές που ήρθαν με αυτ/το: - Γιάννης Ναυπλιώτης.


. Ρούχα πρόσφεραν

1. Aleka Tsouki – ( μεταφορά - παράδοση – Δημήτρης Παπαναστασίου)
2. Γιάννης Ναυπλιώτης – ( μεταφορά – παράδοση – Γιάννης Ναυπλιώτης)
3. Κύριος Παπακυριακού –Παγκράτι ( παραλαβή – παράδοση – Θεοδόσης Τζάνος).
4. Κατερίνα Βάιτσα – Βριλήσσια ( παραλαβή-παράδοση – Κατερίνα Βάιτσα)
5. Μαρία φύλακας Άγγελος - Περιστέρι ( παραλαβή – παράδοση – Μαρία φύλακας Άγγελος).
6. Ελένη Κ. – Βριλήσσια ( παραλαβή – παράδοση – Ελένη Κ.).
7. Ξένια Α. – Νέα Σμύρνη ( παραλαβή – παράδοση – Ξένια Α.).

. Εθελοντές διανομής 
Ισίδωρος Δαβάζογλου – Γιάννης Ναυπλιώτης – Δημήτρης Παπαναστασίου – Δημητρούλα Ψιμούλη

. Υπεύθυνος καταγραφής οπτικοακουστικού υλικού: – Δημητρούλα Ψιμούλη.

Σύνδεσμος παραπομπής σε φωτογραφίες/βίντεο που δείχνουν την υλοποίηση της δράσης – 15/12/2012 
Κείμενο  Δημητρούλα Ψιμούλη


Άλλη μία δράση μας…. τελείωσε και σήμερα στην πλ. Κουμουνδούρου

Δεν είχαμε όμως αρκετά αντρικά ρούχα και έτσι …. πάλι ο αντρικός πληθυσμός έμεινε παραπονεμένος !!!....

Σήμερα ήρθε και η κυρία Γεωργία …της είχα τηλεφωνήσει να έρθει να πάρει κάποια πράγματα… που χρειαζόταν και τα είχα φέρει μαζί μας…

Μόλις τα είδε χάρηκε πάρα πολύ… μας ευχαρίστησε..ανταλλάξαμε γιορτινές ευχές και έφευγε χαρούμενη με τα πράγματα …όταν ξαφνικά την βλέπω να σωριάζεται κάτω μπροστά στα μάτια μου. Μόλις που πρόλαβα και να της κρατήσω το κεφάλι της και δεν χτύπησε..

Αμέσως καλέσαμε ασθενοφόρο και ήρθε και την πήγε στο νοσοκομείο…

Όταν την έπαιρναν με το φορείο είχε συνέλθει και της είπα ότι τα πράγματά της.. θα τα πάρω εγώ και όταν θα βγει από το νοσοκομείο και τα χρειάζεται να μου κάνει κλήση… για να της τα πάω…

Η κυρία Γεωργία ήταν συνέχεια στο μυαλό μου …

Στις 17.30 η κυρία Γεωργία μου κάνει κλήση!!!...Επικοινωνώ μαζί της και μου είπε ότι ήταν στο σπίτι της και εάν μπορούσα να της πάω την βαλίτσα και τα πράγματά της…

Εντάξει....θα είμαι εκεί σε μισή ώρα της είπα και μου είπε την διεύθυνσή της.. 

Ψάχνω και βρίσκω στο Παγκράτι την οδό της κυρίας Γεωργίας...

Δεν βρίσκω εύκολα θέση να παρκάρω και το αφήνω μπροστά σ’ ένα κατάστημα ψιλικών …Κατεβαίνω από το αυτοκίνητο και ψάχνω να βρω.. που είναι ακριβώς το νούμερο της πολυκατοικίας…

Ένας νεαρός βγαίνει από το ψιλικατζίδικο και μου λέει με απότομο τρόπο..

Δικό σου είναι το αυτοκίνητο ???...Εδώ θα το αφήσεις??..δεν αφήνεις και λίγο χώρο να μπορούμε να περνάμε στο μαγαζί!!!..

Ναι κύριε δικό μου είναι…. αλλά δεν θα το αφήσω για πολύ… να ξεφορτώσω κάτι πράγματα.. να τα πάω εδώ δίπλα και θα φύγω αμέσως… Μου λέτε σας παρακαλώ ποιος αριθμός είναι εδώ??.....ψάχνω το 23..

Ωωω το 23 είναι ενάμιση στενό πιο πίσω… το πέρασες…

Ααα καλά του απαντώ …δεν πειράζει, θα τα κουβαλήσω εκεί με τα πόδια και θα έρθω να πάρω αμέσως το αυτοκίνητο… σας πειράζει να το αφήσω εδώ.. για δέκα λεπτά???

Εάν μου δώσεις 10.00 ευρώ..θα σου τα κουβαλήσω εγώ τα πράγματα…

Φίλε μου εάν θα σου εξηγήσω … για ποιόν είναι αυτά τα πράγματα που έχω φέρει… σίγουρα θα με βοηθήσεις.. να τα κουβαλήσουμε με μεγάλη προθυμία και χωρίς να μου ζητήσεις ούτε cents!!!...
Και του εξήγησα ότι είχε συμβεί σήμερα το μεσημέρι … στην Πλ. Κουμουνδούρου…. 

Χωρίς να πει λέξη ο νεαρός… άρπαξε μέσα από το ανοιχτό πορτμπαγκάζ την βαλίτσα… λέγοντάς μου ..εγώ πήρα το πιο βαρύ..εσύ μπορείς να πάρεις τις τσάντες??

Ναι του είπα… αρπάζοντας τις τσάντες και αρχίσαμε να κατηφορίζουμε τον δρόμο… για να με πάει στο Νο23 της κυρίας Γεωργίας…

Είμαι σίγουρη ότι θα κουβαλούσε και τις τσάντες …. εάν στο άλλο χέρι δεν κρατούσε ένα μπλακεντέκερ!!!...

Εδώ είναι… μου λέει και αφήνει κάτω την βαλίτσα..

Σ’ ευχαριστώ πολύ, νάσαι καλά ..

Καληνύχτα και συγνώμη ..μου απαντάει και συνέχισε να κατηφορίζει τον δρόμο..

Έξω από την πόρτα με περίμενε η κυρία Γεωργία… που την είχα ειδοποιήσει να κατέβει …ήταν μια χαρά!!!...
















No comments:

Post a Comment